مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور ارشد

برترین مشاوران با کمترین هزینه، در بالاترین مرجع تخصصی دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت ایران

مشاور تحصیلی، همراه با دانش و شناسایی نقاط ضعف و قوت برای استفاده هرچه بهتر از توانایی‌های بالقوه‌ی فردی، به دانش‌آموختگان کمک می‌کند. مشاوران علاوه بر تزریق روحیه و افزایش انگیزه، با آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری، روش‌های برنامه‌ریزی درسی، معرفی راهکارهایی برای غلبه بر افت تحصیلی، استرس و اضطراب امتحانات، زمینه لازم را برای موفقیت دانشجویان فراهم می‌سازد؛ به همین سبب انجمن علمی دانشجویی فناوری اطلاعات سلامت ایران که تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد، با توجه به درخواست‌های پی‌در‌پی دانشجویان و دانش‌آموختگان این رشته، تصمیم گرفته است تا تیمی قدرتمند از بهترین مشاوران و رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته فناوری اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی را گرد هم آورد که به دو روش مشاوره تک جلسه‌ای و مشاوره پشتیبانی ارائه خدمت ‌کند.

در مشاوره تک جلسه‌ای، مشاور در قالب تماس یک الی دو ساعته، علاوه بر پاسخگویی به سوالات مراجعه‌کننده، اطلاعات، نکات و منابع مربوطه به آزمون ارشد را دراختیار ایشان قرار می‌دهد و در صورت درخواست مشاوره پشتیبانی، مشاور از زمان ثبت‌نام مراجعه کننده تا زمان کنکور، هر هفته به مدت یک ساعت، تماس صوتی یا تصویری با مراجعه‌کننده برقرار می‌کند و علاوه‌ بر اعلام منابع و روش‌های مطالعاتی، برنامه‌ریزی فردی دقیقی را تا روز کنکور انجام می‌دهد و بر اجرای این برنامه‌ریزی توسط دانشجو نظارت دارد. پس با تکیه بر شانه قوی‌ترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد و دکتری فناوری اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی با سرعت به سوی موفقیت حرکت کنید.

هزینه مشاوره تک جلسه‌ای، 200هزار تومان و هزینه مشاوره پشتیبانی تا روز کنکور، 1500000 تومان می‌باشد. تنها هدف ما از این قیمت‌گذاری مناسب و استثنایی، برخورداری همه داوطلبان از مشاوران انجمن علمی دانشجویی فناوری اطلاعات سلامت ایران با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای حضور هرچه  پر قدرت‌تر در آزمون کارشناسی ارشد و دکتریمی‌باشد. موفقیت و سربلندی تک‌تک شما عزیزان آرزوی قلبی ماست. این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید!!!